خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای:

هواشناسی برای شرایط جوی مازندران هشدار زرد اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۹۸

هواشناسی مازندران در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد شدید، بارش برف در دامنه‌ها و کاهش محسوس دما از بعدازظهر پنج‌شنبه تا ظهر جمعه 1 بهمن‌ماه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هواشناسی مازندران روز سه‌شنبه با اعلام هشدار سطح زرد، پیش‌بینی کرد که از بعدازظهر پنج‌شنبه 30 دی‌ماه با وزش باد شدید و بارندگی (در نیمه شرقی نسبتاً شدید) بارش برف در دامنه‌ها و ارتفاعات، وزش باد، کاهش محسوس دما همراه است.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که این سامانه تداوم شب‌های سرد و وقوع یخبندان (صبح شنبه) را به همراه دارد و لغزندگی، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها، مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی و برف‌گیر و احتمال افت فشار گاز در این مدت دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه توصیه‌شده از تردد جاده‌ای و سفرهای غیرضروری پرهیز شود و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی نیز ضروری است.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، روز چهارشنبه آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دمای روزانه است و وضعیت جوی روز پنجشنبه نیمه‌ابری از اواخر روز ابری به‌تدریج با وزش باد شدید، باراش باران، کاهش محسوس دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با بارش برف همراه است.

هم استانی‌ها صبح جمعه شاهد بارندگی و در ارتفاعات با بارش برف خواهند بود و از بعدازظهر جمعه هم جو استان پایدار می‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز