خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید ساری:

با جریان‌ها و گروهایی که دل درگرو نظام اسلامی دارند امیدآفرینی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۸۳۶

نوبخت گفت: بنا داریم باهمت همه گروه‌ها، جریان‌ها، سلیقه‌ها که دل درگرو نظام اسلامی دارند، ایجاد امید کنیم و شعار ما برای تحقق این موضوع مدیریت کارآمد همراه با توزیع صحیح قدرت، عدالت و ثروت به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی نوبخت عصر امروز سه‌شنبه در آیین معارفه‌اش به‌عنوان فرماندار ساری گفت: از حُسن اعتماد استاندار محترم به‌پاس مسؤولیتی که به بنده دادند تا در خدمت مردم ساری باشم نهایت قدردانی رادارم و افتخار می‌کنم در دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی در خدمت آحاد جامعه در مرکز استان هستم.

وی افزود: در سال‌های گذشته توهم امید در کشور ایجاد می‌شد اما تلاش داریم تأسیس امید در ساری داشته باشیم و مردم‌داری و ولایتمداری در اولویت کاری همه ما مسئولان خواهد بود.

فرماندار ساری گفت: با کلیدواژه‌های معنویت، عقلانیت، عدالت، رفاه، رضایت و معنا برای توسعه ساری تلاش خواهیم کرد و گره‌گشایی از مشکلات مردم یک اصل اجتناب‌ناپذیر در این نظام مقدس است.

نوبخت افزود: خدامحوری عداوت و برادری و انصاف و مردم‌داری و ولایتمداری شرط اول مسئولیت است و ایجاد رضایت مبتنی بر قانون مداری است.

وی ادامه داد: باید باهم دلی، هم‌گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم؛ بنا داریم باهمت همه گروه‌ها، جریان‌ها، سلیقه‌ها که دل درگرو نظام اسلامی دارند، ایجاد امید کنیم و شعار ما برای تحقق این موضوع مدیریت کارآمد همراه با توزیع صحیح قدرت، عدالت و ثروت به جامعه است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز