خبرگزاری کار ایران

یک غریق نجات در گفت و گو با ایلنا:

ناجیان غریق مازندرانی ۲ ماه حقوق معوقه دارند/ ماهی ۳ میلیون حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۹۵

ناجیان غریق سواحل مازندران ۲ ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند و این درحالی است که حقوق ماهانه آنان ۳ میلیون تومان است.

به گزارش " ایلنا" ازساری؛ شمارناجیان غریق زن ومرد شاغل درسواحل مازندران تا سال گذشته بالغ بر ۱۲۰۰ نفر بوده که این رقم درسال جاری به ۶۰۰ تا ۶۵۰ نفر کاهش یافته است.

یکی از ناجیان غریق مازندران می گوید: مراتب اعتراض خویش را به مسئولان اعلام کرده ایم و آنان می گویند: بودجه نداریم!

او می گوید: سال گذشته که بحران کرونا استان را در برگرفته بود، ناجیان غریق را تعدیل نکردند اما اکنون آمار همکاران ما در استان به نصف کاهش یافته است.

این ناجی غریق مازندرانی می گوید: من اگر کارگری درساخت وساز می رفتم روزانه ۳۰۰ هزار تومان دستمزد می گرفتم اما حالا باید به ۳ میلیون در ماه قناعت کنم!

او می گوید: در ایام شلوغی در سواحل؛ مسئولیت بسیار سنگینی برای حفظ جان مردم داریم اما اکنون هیچ کس حالمان را نمی پرسد. این ناجی غریق فریدونکناری می گوید: در طول ۱۰ کیلومتر ساحل شهرستان ۲۰ نفر ناجی غریق در دوشیفت صبح و عصر شاغل هستند، نه بیمه امان می کنند و نه قراردادی داریم و حقوق امان که اینطور! واقعاً در شرایط فعلی با چه انگیزه ای برای نجات هموطنان در سواحل تلاش کنیم؟

او ادامه داد: ۴ ماه حقوق طلب داشتیم که با مراجعات متعدد به دفتر مسئولان؛ دوماه حقوق را گرفتیم و الان دو ماه مردا و شهریور ۱۴۰۰ را معوقه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز