خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر تاکید کرد؛

رفع معضل زباله امری ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۸

تفکیک زباله از مبدا به مقصد علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این بخش را حل می‌کند اشتغالزایی را به همراه دارد.

معاون فرماندار بابلسر گفت: تفکیک زباله از مبدا به مقصد علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این بخش را حل می‌کند اشتغالزایی را به همراه دارد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا محسن‌پور در جلسه پسماند که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهرستان بابلسر را دفن غیر بهداشتی زباله برشمرد و اظهار داشت: به دلیل عدم وجود مکان مناسب برای دفع بهداشتی زباله‌ها به صورت غیراصولی در جوار سواحل زیبای بابلسر انباشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفن غیربهداشتی زباله موجب آلودگی‌های زیست‌محیطی و بیماری‌های میکروبی می‌شود، تصریح کرد: انباشت زباله در جوار سواحل زیبای بابلسر چهره این شهر را در نگاه مسافران زشت جلوه می‌دهد.

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه شهرداری با همکاری محیط زیست باید تلاش کنند تا هر چه زود‌تر جلوی این معضل گرفته شود، اذعان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و توریستی بودن شهرستان تلاش برای رفع این معضل امری ضروری است.

محسن‌پور در ادامه با اشاره به اینکه ایران با ثبات‌ترین کشور در منطقه است، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشورهای منطقه و شرایط خاصی که ایران در بحثسرمایه‌گذاری دارد به‌زودی سرمایه‌گذاران زیادی جذب این کشور می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان ظرفیت بالایی در جذب توریست و گردشگر دارد، گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای رفع معضل زباله تفکیک زباله از مبدا به مقصد است.

معاون فرماندار بابلسر افزود: تفکیک زباله از مبدا به مقصد علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این بخش را حل می‌کند اشتغالزایی را نیز به همراه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز