خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال؛

کلنگ ۴ پارک‌محله در آمل بر زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۰

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آمل و شهردار آمل کلنگ ۴ پروژه پارک‌محله در این شهر بر زمین خورد.

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آمل و شهردار آمل کلنگ ۴ پروژه پارک‌محله در این شهر بر زمین خورد.

به گزارش ایلنا از ساری، رئیس شورای اسلامی شهر آمل ظهر امروز در آئین کلنگ‌زمینی این پارک‌ محلات با اعلام اینکه برای احداثاین پروژه اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به تصویب رسیده است، اذعان داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر سه پارک محله رز، مادر و لاله افتتاح و به مردم ارائه خواهد شد.

خسرو ابراهیم‌زاده با تاکید اینکه یکی از سیاست‌های دوره چهارم شورا و شهرداری نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های کلان این شهر دارد، اظهار داشت: در کنار این پروژه‌ها شورای اسلامی و شهرداری جهت خدمت‌گذاری به مردم شهر آمل توجه‌ای به پروژه‌های ورزشی این شهر دارد.

وی با بیان اینکه جهت آغاز به کار رسمی این دوره از اعضای شورای اسلامی شهر آمل پنج پروژه در کمیسیون‌های شورا ردیف شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها با کلنگ‌زنی نخستین پارک کشور با عنوان پارک مشاهیر در بلوار امین طبرسی آغاز شده است.

ابراهیم‌زاده افزود: پروژه پارک مشاهیر آمل در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع در نظر گرفته شده که با توجه به ساخت المان‌ها و تندیس در فضای این پارک نیاز به زمان است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به سه پارک دیگر در حاشیه‌های این شهر یادآور شد: پارک لاله در شهرک بسیجیان در زمینی به مساحت سه هزار م‌تر، پارک مادر در آفتاب ۱۹ و پارک رز در دریای ۲۹ در زمینی به مساحت ۱۹۵۰مترمربع احداثخواهد شد.

وی با تاکید براینکه زمین پارک رز ۲۳ سال مالکیت شهرداری بوده اما بلاتکلیف بوده است، اظهار داشت: این فضا با توجه به جوار رودخانه نیاز به لایروبی داشته که هم‌اکنون اجرای این طرح آغاز شده است.

ابراهیم‌زاده از ساخت سالن چند منظوره‌ ورزشی در بلوار بنفشه واقع در خیابان امام رضا(ع) خبرداد و گفت: این پروژه که حدود ۱۵ سال پیش بلااستفاده مانده بود با توجه به جلسات متعدد با اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر و شهردار آمل تصویب شده که سالن چند منظوره ورزشی در این مکان احداثشود.

این مسئول عنوان کرد: این سالن در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع به صورت دو طبقه، استخر شنا، فضای سبز در حاشیه این سالن با همکاری دو سازمان نوسازی و بهسازی و سازمان فضای سبز احداثمی‌شود.

وی با اعلام اینکه با تلاش همکاران این پروژه سوم خرداد سال ۹۳ به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: در اجرای پروژه‌های شهر آمل نیاز به تعامل و مشارکت مردم است تا هر چه زود‌تر پروژه‌های کلان در این شهر به اجرا درآید.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون تملک پروژه ولایت شمالی آغاز شده و تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهد می‌رسد، تاکید کرد: سعی می‌شود تا پایان سال ۹۳ این پروژه به اتمام و به مردم آمل تقدیم شود تا باری از ترافیک سنگین شهر کاسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز