خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری:

جوجه‌ریزی بیش از ۹ میلیون قطعه در واحدهای پرورش مرغ گوشتی ساری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۹۹

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از جوجه ریزی بالغ بر ۹ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان ساری در شش ماهه اول سال جاری خبرداد.

طهمورثقاسم‌نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: شهرستان ساری با داشتن ۳۰ واحد مرغ مادر و تولید سالانه بیش از ۴۲ میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی حدود ۱۵ درصد تولید جوجه استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی در ادامه با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال‌جاری بیش از ۹ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی این شهرستان صورت گرفته که حاصل پرورش در واحدهای مرغ گوشتی در سطح این شهرستان، تولید بیش از ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ آماده طبخ است که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۰۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

قاسم‌نژاد تصریح نمود: از این مقدار تولید بیش از ۷۰ درصد به بازار مصرفی خارج از این شهرستان خصوصاً تهران ارسال شد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان ساری با داشتن بیش از ۳۰۰ واحد مرغ گوشتی و ظرفیت جوجه ریزی بالغ بر ۴۲۳۱۶۲۲ قطعه در هر دوره بالغ بر ۱۳ درصد تولید گوشت سفید استان را به خود اختصاص داده، این شهرستان را یکی از قطب‌های مهم تولید گوشت سفید در مازندران عنوان داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز