خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

تعداد بستری ها به ۳۴۶ نفر رسید/حال ۸۰ بیمار وخیم گزارش شده است/تزریق حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ دوز واکسن در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۹۸

دبیر ستاد مقابله با کرونا در مازندران گفت:در حال حاضر ۳۴۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۹۵ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر  ۳۴۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۹۵  نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۸۰ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

لازم به ذکر است براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران برای سومین روز به صفر رسیده است.

به گفته قاسم اویس،سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون ۴میلیون و ۱۹۶هزار و ۱۹۲ دز واکسن در مازندران تزریق شده است که از میزان واکسیناسیون، ۲میلیون و ۸۳۰هزار و ۶۷۹ دز اول به کل جمعیت استان تزریق شده که طبق سرشماری سال ۹۵ معادل ۷۹.۷ درصد جمعیت استان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز