خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

تشکیل پرونده تخلف ۶۲۰ میلیارد ریالی از بخش‌های مختلف کالا وخدمات

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۷۳

رئیس سازمان صمت مازندران از تشکیل پرونده تخلف ۶۲۰ میلیارد ریالی از بخش‌های مختلف کالا وخدمات خبر داد.

به گزارش ایلنا،حسینقلی قوانلو با بیان اینکه طی آبان ماه سال جاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت موفق به تشکیل پرونده تخلف ۶۲۰ میلیارد ریالی از بخش‌های مختلف کالا وخدمات شدند، افزود: بازرسان این سازمان در آبان ماه ۲۴ هزار و ۵۶۱ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی داشته که منجر به تشکیل هزار و ۹۵۴ پرونده تخلف شده است.

وی تخلف کشف شده در این پرونده‌ها را بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد: بیشترین تخلف کشف شده شامل عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور بوده است.

سید مسیب موسوی معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: در طی ۴۸ ساعت گذشته بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از ۱۱۴۲ واحد صنفی در سراسر استان بازرسی کردند.

وی افزود: در پی بازرسی‌های انجام شده ۷۴ واحد متخلف شناسایی که برای همه ی آنها پرونده تخلف تشکیل شده است و یک واحد صنفی نیز در همین مدت به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده است.

موسوی با اعلام اینکه ۱۴۴ واحد خبازی در طی ۴۸ ساعت گذشته مورد بازدید بازرسان این سازمان قرار گرفته است از عموم شهروندان استان تقاضا کرد: گزارش تخلف هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز