خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کنترل کرونا کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۹۲

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا از کسبه تقاضا داریم با رعایت بیشتر و کامل‌تر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نسبت به کنترل بیماری اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی شیرازی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در مهار ویروس کرونا گفت: تاکنون افراد بالای 12 سال استان مازندران 94.5 درصد دوز اول و 81.8 درصد دوز دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

وی به سویه جدید ویروس جدید کرونا «امیکرون» در کشور آفریقا اشاره و بر رعایت الزامات بهداشتی تأکید کرد و خواستار پرهیز از عادی انگاری شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران  قدرت سرایت این ویروس را چهار برابر اعلام کرد و گفت: بیماری‌زایی این ویروس زیاد است و باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کنیم.

شیرازی ادامه داد: هرچند مازندران جزء استان‌های برتر کشور در حوزه واکسیناسیون است اما همچنان عده‌ای  هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکردند.

 وی گفت: اگر عادی انگاری ادامه داشته باشد با شرایط سختی مواجه می‌شویم، ازاین‌رو باید تدابیر لازم برای پیشگیری این ویروس در آینده اتخاذ شود.

شیرازی افزود: در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا از کسبه تقاضا داریم با رعایت بیشتر و کامل‌تر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نسبت به کنترل بیماری اقدام کنند.

وی ادامه داد: کسبه می‌توانند با تذکر نسبت به رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک در واحدهای صنفی گام‌های مؤثری را در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بر ضرورت فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای جلب همراهی مردم در مقابله با کرونا تأکید کرد و نقش رسانه‌ها در سطح آگاهی پویایی جامعه نقش مؤثری دارند.

وی به ظرفیت بسیج و طرح شهید سلیمانی در کنترل  ویروس کرونا اشاره و خواستار همکاری بیشتر بسیج شد و  افزود: کسانی که واکسیناسیون نشدند از ارائه خدمات به آنان جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز