خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران:

سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اجرای طرح زیست بوم اشتغال نقش مهمی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۷۳

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: سازمان فنی و حرفه ای با ارتقای آموزش مهارتی می تواند در اجرای این طرح نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،علی باقری بعدازظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ساری برگزار شد به طرح زیست ‌بوم اشتغال کشور با هدف ایجاد سالانه یک میلیون شغل از سوی دولت اشاره کرد و گفت: سازمان فنی و حرفه ای می تواند در تحقق این طرح نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: زیست ‌بوم اشتغال، دو گروه افراد بیکار و افراد فاقد شغل شایسته را به عنوان مخاطب در نظر دارد و تلاش می کند برای افراد بیکار شغل ایجاد کرده و وضعیت شغلی افراد فاقد شغل شایسته را نیز بهبود بخشد.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه 80 درصد از فارغ التحصیلان نیاز به آموزش مهارتی دارند، گفت: اموزش این افراد می تواند ما به هدف مورد نظر نزدیک کند.

وی به فعالیت 18 مرکز مشاوره کارآفرینی، 5 کافه کارآفرینی،یک کانون کارآفرینان برتر و دو مرکز کودک و نوجوان در استان اشاره کرد و گفت: می توان از این ظرفیت برای آموزش فارغ التحصیلان استفاده کرد.

باقری گفت: در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی مواجه است کارآفرینی و آموزش مهارت  نقش مهمی در ایجاد اشتغال و ارتقای اقتصاد دارد.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران اجرای طرح زیست بوم اشتغال را نیز به عزم ملی دانست و افزود: البته هماهنگی ها دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز در اجرای این طرح تعیین کننده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز