خبرگزاری کار ایران

از شایعه تا واقعیت یک خبر؛

یک خبرگزاری مدعی تعطیلی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۳۷۸

در یک‌سال اخیر با همت مدیران و کارگران مجموعه چوب و کاغذ مازندران، با تولید ۱۱ هزار تن کاغذ، رکورد تولید هم شکسته شد و امیدها برای رسیدن به حداکثر ظرفیت را افزایش داد و این بحث تعطیلی این صنایع بزرگ کاغذ سازی شایعه ای بیش نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح دیروز بود که یک مقام مسئولی در اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا؛ از تعطیلی کارخانه چوب و کاغذ مازندران خبر داد.

وی در گفت و گو  با یکی از خبرگزاری های معتبر؛ از عملکرد بانک ملی؛ تامین اجتماعی و...به عنوان سهامداران این شرکت بزرگ تولیدی انتقاد کرده است و با انتشار این خبر و انعکاس آن از سوی منابع مختلف خبری، مقام مسئول در اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا درگفت وگویی دیگر با یکی ازخبرگزاری ها خب رتعطیلی چوب و کاغذ را رد کرده و گفت: منظور وی کاهش تولید در این شرکت تولیدی بوده است.

این در حالی است که چند روز قبل و بنا به گزارش روابط عمومی شرکت صمایع چوب و کاغذ مازندران؛ طی آبان ماه سال جاری رکورد تولیدخ در این شرکت با تولید بیش از ۱۲ هزار تن شکسته شد.

گزارش میدانی خبرنگار ما نشان می دهد که  شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال حاضر با سرعت در حال تولید است و  در آبان ماه سالجاری ،  ۱۲۳۰۰ تن کاغذ روانه بازار کرد و با این اتفاق ، رکورد فروش از سال ۹۷ برای نخستین بار شکسته شد.

 

گفتنی است در یک‌سال اخیر با همت مدیران و کارگران مجموعه چوب و کاغذ مازندران، با تولید ۱۱ هزار تن کاغذ، رکورد تولید هم شکسته شد و امیدها برای رسیدن به حداکثر ظرفیت را افزایش داد  و این بحث تعطیلی این صنایع بزرگ کاغذ سازی شایعه ای بیش نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز