خبرگزاری کار ایران

شهردار خلیل شهر:

اولین پیست دوچرخه سواری جنگلی کشور در خلیل شهر به ثبت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۷

اولین پیست دوچرخه سواری جنگلی کشور به طول ۴ کیلومتر در منطقه نمونه گردشگری " سرخ او " خلیل شهر از توابع شهرستان بهشهر به ثبت رسید.

شهردار خلیل شهر گفت: اولین پیست دوچرخه سواری جنگلی کشور به طول ۴ کیلومتر در منطقه نمونه گردشگری «سرخ او» خلیل شهر از توابع شهرستان بهشهر به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا از بهشهر، عبدالجواد رحمانی اظهار کرد: این پیست به دلیل قرار داشتن در منطقه زیبای جنگلی مورد توجه فدراسیون دوچرخه سواری قرار گرفت که امیدواریم با توجه به قابلیت‌های آن شاهد برگزاری رقابت‌های معتبر در آینده باشیم.

وی بیان کرد: برگزاری موفق رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان در سال گذشته از دلایل توجه فدراسیون دوچرخه سواری به پیست دوچرخه سواری خلیل شهر بود و موجب شد میزبانی مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در سال جاری نیز به خلیل شهر واگذار شود.

شهردار خلیل شهر افزود: یکی از دلایل عمده حمایت از میزبانی مسابقات ورزشی در این شهر، معرفی جاذبه‌های ناشناخته گردشگری این شهر است که امیدواریم با تداوم این روند، شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران باشیم.

وی به برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه سواری در این شهر اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها از صبح امروز و با حضور ۴۰ دوچرخه سوار بر‌تر استان‌های کشور آغاز شد.

رحمانی ادامه داد: خلیل شهر از شهرهای مستعد در رشته‌های ورزشی است که حمایت بیشتر مسولین در احداثزیرساخت‌های مختلف می‌تواند زمینه شکوفایی بیشتر این استعداد‌ها را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز