خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی هواشناسی مازندران:

هوای مازندران تا روز دوشنبه گرم‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۷۹

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران از امروز تا دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد هوای مازندران از امروز شنبه ۲۲ آبان ماه تا دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

وی افزود: با ورود یک سامانه بارشی جدید از بعدازظهر سه‌شنبه از سمت غرب استان، بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات بارش برف شروع می‌شود و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دیروز آمل با دمای ۱۳ درجه گرم‌ترین و صبح امروز بلده با دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بودند.

اسدی افزود: ساری مرکز استان نیز دیروز در گرم‌ترین ساعت دمایش به ۱۲ و صبح امروز در سردترین ساعت به ۶ درجه بالای صفر رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در پی بارش‌های دو روز گذشته، بیشترین بازندگی به‌طور میانگین از منطقه رامسر با بیش از 301 میلی‌متر، تنکابن بیش از 176، نوشهر بیش از ۱11 و همچنین مناطق مرکزی و شرقی استان بین 2 تا 11 میلی‌متر گزارش شد.

وی ادامه داد، بارش برف هم از محور کندوان بین ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر، محور هراز بیش از ۱۵ سانتیمتر و محورهای سوادکوه و کیاسر بیش از ۱۰ سانتیمتر گزارش‌شده است.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران نیز اعلام کرد که محور کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال و بالعکس (قطعه یک و چهار) تا اطلاع بعدی مسدوداست.

محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت رفت‌وبرگشت تردد روان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز