خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

با رانندگان فاقد کارت هوشمند فعال به شدت برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۰۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:جهت ساماندهی فعالیت رانندگان بخش حمل و نقل بار در محورهای برون شهری با دستور دادستان مرکز استان، برخورد با متخلفان فاقد کارت هوشمند با همکاری پلیس راه در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی نصیری معاون حمل و نقل این اداره کل ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای ارتقای ایمنی سطح تردد ، جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات, علائم، ابنیه فنی و روکش آسفالت در راه ها که ترمیم آن هزینه های سنگینی را به دولت وارد می نماید و با توجه به تردد غیر قانونی تعداد زیادی از ناوگان های باری فاقد کارت هوشمند و بالطبع فاقد بارنامه نسبت به پیگیری جهت استفاده از ظرفیت قانونی دادستانی استان برای توقیف وسایل نقلیه مذکور اقدام گردید. 

نصیری ادامه داد: در نهایت با دستور دادستان، توقیف وسایل نقلیه فاقد مدارک لازم و الزام به انجام اقدامات قانونی جهت فعالسازی کارت هوشمند راننده و ناوگان با همکاری مشترک پلیس راه استان و این اداره کل با جدیت در حال انجام است. 

وی ضمن اعلام اجرای این ابلاغیه از شهریور ماه سالجاری ، خاطر نشان ساخت : تا کنون 200 ناوگان توقیف و برخورد با انها صورت پذیرفت. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار امیدواری کرد با تداوم روند در دست اجرا، شاهد کاهش تخلفات حمل و نقلی ناوگان باری و در نهایت ارتقای ایمنی تردد در سطح جاده ها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز