خبرگزاری کار ایران

استاد حوزه و دانشگاه:

علامه حسن زاده آملی افتخار ایران و اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۴۶

حجت الاسلام حسین حسینی کارنامی گفت: علامه حسن زاده از مفاخر دنیای اسلام بوده و از افتخارات ایران و اسلام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،حجت الاسلام حسین حسینی کارنامی یپیش ازظهر جمعه در مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی در مصلی ساری گفت: علامه حسن زاده از مفاخر دنیای اسلام بوده و از افتخارات ایران و اسلام است.

وی با تاکید براینکه توسعه علمی، تحکیم باورهای دینی، گسترش و نشر احکام دینی از جمله وظایف عالمان دینی محسوب می شود ، افزود: عالمان دینی نقش و رسالت خود را به اسلام و تشییع انجام داده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: عالمان مازندران در کنار سایر علمای بزرگ برای تحکیم باورهای دینی نقش آفرینی کرده‌اند و این نشان می دهد که مازندران سهم خود را در ترویج و توسعه علم، عرفان و معرفت انجام داده است.

وی یادآور شد: شریعت محمد (ص) را گاهی علم و گاهی خون حفظ کرده است و عبودیت و عبادت حضرت حق از جمله رسالت عالمان دینی است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه گسترش فضائل اخلاقی و عرفانی در جامعه از دیگر رسالت عالمان دینی به شمار می آید، تصریح کرد: عرفان علامه حسن زاده عرفان اهل بیتی است و روحانیت وظیفه دارند احکام دینی را در منبرها بیان کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز