خبرگزاری کار ایران

با کسب ۷ رای؛

رئیس جدید شورای شهر بهشهر انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۹

عباس عسگریان به عنوان رییس جدید شورای شهر بهشهر با کسب ۷ رای از ۹ رای اعضای این شورا انتخاب شد.

رییس جدید شورای شهر بهشهر با کسب ۷ رای از ۹ رای اعضای این شورا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، در جلسه روز چهارشنبه این شورا که برای انتخاب رییس جدید و با حضور همه اعضا برگزار شد، عباس عسگریان به عنوان رییس جدید این شورا برگزیده شد.

هفته گذشته و به فاصله کمتر از ۲ ماه از آغاز فعالیت شوراهای اسلامی، رییس شورای بهشهر از ادامه حضور در این سمت استعفا داده بود.

علی محمد عارفی که با ۵ رای از ۹ رای اعضای شورای شهر بهشهر به این سمت انتخاب شده بود از حضور در این سمت استعفا داد و از این پس به عنوان عضو عادی در شورای شهر به کار خود ادامه می‌دهد.

رییس جدید شورای شهر بهشهر با عذرخواهی از تاخیر در انتخاب شهردار، انتخاب شهردار را اولویت اصلی این شورا دانست و وعده داد شهردار جدید بهشهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هدف سامان دادن به اجرای طرح‌های عمرانی شهر انتخاب و معرفی خواهد شد.

عباس عسگریان اظهار کرد: برای انتخاب یک شهردار خوب باید به یک شاخص‌هایی تعیین شده قانون و همچنین معیارهای مورد نظر اعضای شورای شهر و مردم توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مرزبندی سیاسی در شورای شهر بهشهر وجود ندارد، گفت: شهردار بهشهر بدون جهت گیری سیاسی انتخاب می‌شود و اولویت اصلی اعضای شورا علاوه بر دارا بودن شاخص‌های مورد نظر، بومی بودن است.

رییس شورای شهر بهشهر افزود: شهرداری نخستین نهاد مردمی است که خدمات ارائه می‌دهد بنابراین ابتدا باید احساس امنیت در این نهاد ایجاد شود تا حس و آرامش روانی را به شهروندان عرضه کنیم.

عسگریان ادامه داد: با انتخاب شهرداری کارآمد، تعامل بین اعضای شورای اسلامی را نشان می‌دهیم و باید شورا را به سمتی هدایت کنیم که شهرداری کارآمد انتخاب کند.

وی افزود: شهردار جدید و انتخابی باید کاملا به فضای شهری بهشهر آشنایی داشته باشد تا بتواند با در نظر گرفتن شاخص‌های ملی و محلی برای آبادانی فضای شهری اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز