خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

۶۱ بستری جدید در شبانه روز گذشته/کرونا ۲ خانواده دیگر را داغدار کرد/کاهش شهرهای آبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۲۲

سید عباس موسوی گفت:در حال حاضر ۳۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۶۱ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر ۳۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۶۱ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۸۳  بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

لازم به ذکر است طبق اعلام ستاد مقابله با کرونای مازندران  طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایلنا،بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از ۲۴ مهر در استان مازندران ۱۷ شهرستان زرد بوده و ۵ شهرستان گلوگاه،  میاندرود، سیمرغ، سوادکوه شمالی و کلاردشت نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وضعیت کرونایی استان مازندران در رنگ‌بندی جدید اپلیکیشن ماسک بدین صورت اعلام شده است، بهشهر، نکا ، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، آمل، بابل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس ، تنکابن، رامسر و بابلسر، فریدونکنار و عباس آباد شهرستان‌هایی با وضعیت زرد هستند.

گلوگاه، میاندرود، سیمرغ، سوادکوه شمالی و کلاردشت نیز وضعیت آبی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز