خبرگزاری کار ایران

با حضور ۴۵ تیرانداز:

نفرات برتر تیراندازی به اهداف پروازی شهرستان ساری معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۲۷

با بسته شدن پرونده رقابت‌های تیراندازی به اهداف پروازی، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مسابقات تیراندازی اهداف پروازی تراپ به مناسبت آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج) و هفته تربیت‌بدنی که با حضور تیراندازان شهرستان ساری به میزبانی روستای سلیم شیخ بخش کلیجانرستاق برگزار شد، ابوالفضل تقیان در جایگاه اول ایستاد، فرهاد کهنسال دوم شد و بهروز رمضانپور نیز مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیات تیراندازی شهرستان ساری در حاشیه این مسابقات با تبریک ایام ولایت امام زمان (عج) و هفته تربیت‌بدنی گفت: این مسابقات با حضور ۴۵ تیرانداز برتر شهرستان ساری برگزار شد.

مصطفی نیک نقش سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و در ادامه افزود: افراد شرکت‌کننده از تیراندازان خوب شهرستان بودند که برخی از آن‌ها تجربه شرکت و کسب رتبه برتر مسابقات استانی و کشوری داشتند.

وی با تقدیر از میزبانی بخش کلیجانرستاق و روستای سلیم شیخ گفت: در صورت اعلام آمادگی دوستان جهت میزبانی هیات آمادگی برگزاری این مسابقات هیجان‌انگیز در نقاط مختلف شهرستان ساری را دارد.

مراسم اهدای جوایز ورزشکاران با حضور مصطفی نیک نقش رئیس هیات تیراندازی شهرستان ساری، شهرام ایرجی عضو شورای اسلامی شهر ساری و آرمان قلی نژاد بخشدار کلیجانرستاق و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز