خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

بهترین عملکرد پلیس جلب رضایت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۰۰۸

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه جلب رضایت مردم بهترین عملکرد پلیس است ، میزان رضایتمندی مردم از عمکلرد پلیس را در 6 ماهه سال‌جاری 93 درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار مرتضی میرزایی پیش از ظهرجمعه در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که برای آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کنند به معنای واقعی مجاهدین فی سبیل الله هستند، بنابراین تلاش کردیم تمام منویات رهبری را در حین خدمت‌رسانی به مردم مدنظر قرار دهیم و در همین راستا حرکت کنیم.

وی جلب رضایتمندی مردم را بهترین عملکرد دانست شمار تماس‌های مردمی را با مرکز فوریت‌های پلیس مازندران در 6 ماهه نخست یک‌میلیون 120 هزار تماس اعلام کرد و افزود: از این تعداد بالغ 500 هزار تماس اجرایی شد.

فرمانده انتظامی مازندران بابیان اینکه از تعداد تماس‌های مردمی بیش از 450 هزار تماس درخواست راهنمایی بوده است، میزان رضایتمندی مردم از پلیس را در سال گذشته 90 درصد عنوان کرد و گفت: این رضایتمندی در 6 ماهه سال جاری به 93 درصد رسیده است.

میرزایی نداشتن امکانات لازم را دلیل بر نارضایتی مردم در بخش باقیمانده دانست و افزود: بااین‌حال تلاش می‌کنیم تا با پاسخ به مطالبات مردم رضایت صددرصدی آنان را فراهم کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز