خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با فرماندهان انتطامی مازندران:

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با آشوب‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۰۰۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با آشوب‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی پیش از ظهر جمعه در دیدار با فرماندهان انتظامی مازندران با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) از تلاش و خدمات مدافعان حریم امنیت و نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: به دلیل آنکه دشمن به‌جای جنگ، آشوب داخلی را دستور کار قرارداد، نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با آشوب‌ها قرار دارد.

وی به حساسیت کار نیروی انتظامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: توقع مردم درباره امنیت و برخورد با عوامل ناامنی از نیروی انتظامی بالا است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به رضایت‌مندی بالای ۹۳ درصدی مردم از نیروی انتظامی، اظهار کرد: مردم و حکومت اجازه برخورد خشن را حتی در کوران آشوب‌های سخت نمی‌دهند و شاهد هستیم که در کشورهای خارجی پلیس با خشونت رفتار می‌کنند.

وی بابیان اینکه رویکرد ناجا مردمی و اجتماعی است، افزود: از سوی دیگر عوامل موذی و مخرب مأمور دشمنان دست به ایجاد فجایعی می‌کنند و در این شرایط دشواری‌های کار ناجا بیشتر محسوس است ازاین‌رو باید در تربیت نیروی کادر و وظیفه باید مهارت‌های زیادی به خرج داد.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه سختی و دشواری‌ها اجر کار نیروی انتظامی را زیاد می‌کند، گفت: کشوری که بخواهد مقابل ظالمان استقلال خود را حفظ کند با دشمنی‌هایی مواجه است باید به خداوند توکل کند.

وی داشتن صداقت در کار، گفتار و انجام‌وظیفه را شرط توکل به خدا دانست و افزود: نیروی انتظامی باید مردمی بودن، سلامت فردی و خانوادگی و صداقت را حفظ کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز