خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران:

مدارس بالای ۳۰۰ نفر از نیمه دوم آبان‌ حضوری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۵۸۲

رئیس اداره متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: مدارس بالای ۳۰۰ نفر استان از نیمه دوم آبان‌ حضوری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، قاسم دراسرایی با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس استان به‌صورت تدریجی، گفت: مدارس بالای ۳۰۰ نفر استان نیمه دوم آبان حضوری می‌شوند.

وی بابیان اینکه در بازگشایی مدارس حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان اولین اصل است افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا سیاست ما برای بازگشایی مدارس آغازی آرام و تدریجی است که برای اجرایی کردن این مصوبه مدارس گروه عشایری و روستایی و شهری با توجه به تعداد دانش‌آموزانی که دارند عمل می‌کنند.

رئیس اداره متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: مدارس عشایری و روستایی تا ۱۵ نفر از ۳ مهر بازگشایی‌شده و مدارس زیر ۳۰ نفر از هفته سوم مهرماه حضوری می‌شوند.

دراسرایی افزود: مدارس شهری زیر ۳۰۰ نفر از هفته اول آبان و مدارس شهری بالای ۳۰۰ نفر از نیمه دوم آبان حضوری می‌شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌وقفه مدیران مدارس گفت: مهم‌ترین کار مدیران در شرایط کنونی پر کردن چک‌لیست بهداشتی در سامانه LTMS است تا طبق این چک‌لیست مجوز لازم برای بازگشایی مدارس از اداره هر شهرستان صادر شود و طبق آخرین گزارش به‌دست‌آمده تاکنون ۳۶۷۷ مدرسه وارد سامانه شده و ۳۳۹۹ مجوز از سوی ادارات برای بازگشایی مدارس صادر شد.

رئیس اداره متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: با شروع آموزش مجازی در عصر کرونا شکاف آموزشی عمیق بین یادگیرندگان مناطق برخوردار و کمتر برخوردار ایجادشده است بدین منظور بران شدیم تا بسته تعمیق یادگیری و جبران افت تحصیلی ناشی از وقفه آموزش‌های حضوری در دوران بیماری کووید ۱۹ و پس‌ازآن را آماده کرده و به مدارس ارسال کنیم.

دراسرایی در خصوص ارزشیابی آغازین افزود: نحوه برگزاری ارزشیابی آغازین از روز پنجشنبه ۲۲ تا ۲۹ مهرماه اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز