خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

ساماندهی ۹۸ درصد کارگران فصلی ساختمانی مازندران برای دریافت سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۵۶

بیش از ۲۶۶ هزار نفر از کارگران ساختمانی فصلی استان سهام عدالت دریافت می‌نمایند. / تاکنون ۶۱ میلیارد تومان سود سهام عدالت در مازندران پرداخت شده است.

استاندار مازندران گفت: توزیع متعادل ثروت، افزایش ثروت خانوارهای کم درآمد، تسریع در روند خصوصی سازی، گسترش بازار سرمایه و ارتقاء فرهنگ سهام داری از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای طرح سهام عدالت است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، در نشست با اعضای شرکت سرمایه گزاری و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت استان با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد جمعیت استان سهام عدالت دریافت نمودند، بیان داشت: ۲ میلیون و ۶ هزار نفر سهام دار قطعی سهام عدالت در مازندران هستند.

وی با اشاره به ساماندهی ۹۸ درصد کارگران فصلی ساختمانی استان برای دریافت سهام عدالت، اذعان نمود: بیش از ۲۶۶ هزار نفر از کارگران ساختمانی فصلی استان سهام عدالت دریافت می‌نمایند.

فلاح افزود: تاکنون ۶۱ میلیارد تومان سود سهام عدالت در مازندران پرداخت شده است.

استاندار مازندران هدف از اجرای طرح سهام عدالت را مقدس دانست و گفت: فعالیت در ارتباط با اصل ۴۴ قانون اساسی که مهم‌ترین اصل اقتصادی کشور است و آن هم در قالب سهام عدالت برای اقشار کم درآمد جامعه، یک انقلاب اقتصادی‌ست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سهام بهترین شرکت‌ها در طرح سهام عدالت واگذار شده است، اظهار داشت: به عملکرد و برنامه‌های این مجموعه بسیار حساس خواهم بود چراکه ما امانتدار ۸۰ درصد مردم این استان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: ما ماموریت داریم توان اقتصادی مردم را افزایش دهیم و توجه جدی به موضوع سهام عدالت یکی از بهترین راهکارهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز