خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

27 درصد از جرائم مازندران، سرقت خٌرد است/کیف‌قاپی کمتر از یک درصد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۲۶۳

فرمانده انتظامی مازندران آمار سرقت‌های خرد استان را 27 درصد اعلام کرد که کمتر از یک درصد آن کیف‌قاپی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار مرتضی میرزایی صبح چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: مبنای کار نیروی انتظامی اجتماعی محور است تحقق بهتر این موضوع مستلزم همکاری و همراهی با رسانه‌هاست.

وی شعار هفته امسال نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» اعلام کرد و افزود: همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، جشنواره تجلیل از روسای کلانتری‌ها به‌صورت ویدئو کنفرانس، نشست با بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی، امحای مواد مخدر، دیدار و تجلیل از خانواده‌های ایثارگر و شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و حضور در نماز جمعه ازجمله برنامه‌های هفته ناجا در استان مازندران است.

فرمانده انتظامی مازندران آمار سرقت‌های خرد استان را 27 درصد اعلام کرد که کمتر از یک درصد آن کیف‌قاپی است، گفت: آن‌هم؛ دریکی دو شهر مرسوم است که با گشت زنی پلیس در حال رفع شدن است.

میرزایی ادامه داد: متأسفانه در برخی موارد دست ما و قضات به دلیل خلأ در قوانین بسته است هرچند پیگیری‌هایی برای اصلاح قانون در حال انجام است.

فرمانده انتظامی مازندران زیرساخت‌های استان را نامطلوب دانست و افزود: زیرساخت‌های استان در حوزه ترافیک حتی متناسب استان نیست می‌طلبد مسئولان چاره‌اندیشی درست کنند.

 وی بابیان اینکه در بخش‌های ترافیک، زیرساخت‌های استان پاسخگوی نیاز داخلی نیست و در مقطعی نظیر تعطیلات باید خدمات ملی نیز ارائه دهیم. گفت: یک‌طرفه کردن جاده‌ها و بستن مسیرها سبب می‌شود تا باری به روی دوش مردم محلی اضافه شود .

وی به عملکرد پلیس فتای استان اشاره کرد و از کسب رتبه اول پلیس فتای مازندران در سطح کشور خبر داد و گفت: هرچه بتوانیم پلیس هوشمند را ارتقا دهیم مشکلات مردم نیز کمتر خواهد شد، البته تلاش می‌کنیم با ارتقای سیستم در کلانتری‌ها، مراجعه مردم را به دستگاه قضایی کمتر کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران به فعالیت پلیس ناجا در حوزه آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به مضرات اعتیاد در بخش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: فضای مجازی می‌تواند در ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد نقش و تأثیر بسیاری دارد.

وی یادآور شد: «سامانه شاد» بهترین بستر برای آموزش این مهم است که ناجا فعالیت‌های خوبی در این حوزه انجام داده است و بنا بر آمار این موضوع بیشتر مخاطب را داشته است.

سردار میرزایی تأکید کرد: هر چه ارتباط رسانه با مجموعه ناجا بیشتر باشد قطعاً نتایج عملکرد بهتر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز