خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران :

۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله مازندرانی واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۶۰

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: ۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله استان تاکنون واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا سعدی پوردر جلسه شورای معاونان از واکسینه شدن بیش از ۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله استان خبر داد و خواستار ارتباط نزدیک ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان‌ها و مناطق در جهت تأمین امنیت و سلامت برای دانش آموزان شد.

وی در این جلسه که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تأکید بر تهیه نمودار‌ها و آمار‌های تحلیلی از برگزاری امتحانات نهایی با همکاری واحد سنجش شهرستان‌ها و مناطق گفت: هدف از تهیه نمودار‌ها و آمار‌ها رتبه‌بندی نیست بلکه ارتقای کیفیت آموزش است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: برای کیفیت‌بخشی به آموزش در مدارس مختلف ازجمله مدارس غیردولتی و مدارس خاص مانند مدارس سمپاد باید طرحی نو انداخت.

سعدی پور از شهرستان‌ها و مدارسی که در عصر کرونا در تمامی حوزه‌ها برنامه‌ریزی کرده و استراتژی مدونی داشته‌اند تقدیر کرد و گفت: این شهرستان‌ها و مدارس در حوزه‌های مختلف دارای پیشرفت بودند.

وی با اشاره به ارائه اطلس بازگشایی مدارس توسط وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: انتظار داریم تا مدیران تمام مدارس بر اساس الگو‌های بازگشایی عملیات لازم را برای تکمیل فرم‌های مربوطه (از رعایت بهداشت گرفته تا درخواست صدور مجوز) انجام دهند.

سعدی پور به وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان در استان اشاره کرد و گفت: درصد کمی از ثبت‌نام‌ها هنوز انجام‌نشده است و ازآنجایی‌که سامانه ابلاغ کلاس‌بندی به سامانه ثبت‌نام وصل است مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق تلاش کنند تا در چند روز آینده باقی‌مانده ثبت‌نام‌ها نیز انجام شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از جدی گرفتن بحث شبکه شاد سخن گفت و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس و مدیران ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان اهتمام لازم را در رابطه با احراز هویت‌ها در شبکه شاد در اسرع وقت داشته باشند چراکه برای این شبکه ملی هزینه بسیار زیادی شده و باید از این شبکه حمایت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز