خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

افزایش ۹ درصدی تأمین نفت کوره نیروگاه شهید سلیمی نکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۲۲

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از افزایش ۹ درصدی تأمین نفت کوره مورد نیاز نیروگاه شهید سلیمی نکا در شش ماهه اول امسال خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری از افزایش ۹ درصدی تأمین نفت کوره مورد نیاز نیروگاه شهید سلیمی نکا در شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد مهدی قرائی افزود: در راستای تأمین سوخت نیروگاه، به طور میانگین روزانه ۲۰۰ دستگاه نفت کش جاده پیما و ۵۱ مخزن دار از طریق راه آهن به صورت شبانه روزی فعال هستند که در صورت قطع گاز طبیعی، این تعداد رو به افزایش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ۹ درصدی تأمین نفت کوره در شش ماهه اول یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تلقی می‌شود.

معاون شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری نیز با اشاره به اهمیت ارسال سوخت دوم به نیروگاه اظهار داشت: در شش ماهه اول سال نسبت به گذشته یک میلیارد و ۱۳۰میلیون لیتر نفت کوره ارسال شده است که این رقم در شش ماهه دوم رو به افزایش خواهد بود.

عبدا… احمدی افزود: در صورت قطع گاز، عدم تأمین گاز طبیعی و بروزسرمای شدید زمستانی به طور متوسط مصرف روزانه نفت کوره نیروگاه به ۹ میلیون لیتر هم خواهد رسید که با تأمین و ذخیره سازی این سوخت درنیروگاه هیچ مشکلی برای تولید برق پایدار به‌وجود نخواهد آمد.

گفتنی است با توجه به ارسال نفت کوره از سوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به نیروگاه شهید سلیمی نکاء روزانه چهار میلیون لیتر نفت کوره مصرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز