خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وقف بهترین صدقه جاریه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۲۰۴

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بهترین صدقه جاریه، وقف به شمار می‌رود از مردم خواست تا بخشی از اموال خود را در راه رضای خداوند وقف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز ساری،نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردو گفت: احکام خدا باید رعایت شود این نیز مستلزم غیرت دینی است.

وی  با تسلیت به مناسبت رحلت پیام گرامی اسلام (ص) و شهادت دو سبط رسول حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) خواستار بهره گیری از فیوضات الهی و تقوا، سیره و روش رسول اکرم (ص) در زندگی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جهاد در راه خداوند دارای ارزش بالایی است، گفت: مؤمن پیامبر را به عنوان وسیله قبول دارد ولی منافق چنین کاری نمی‌کند و این اصل تفاوت بین مؤمنان و منافقان است.

امام جمعه ساری افزود: پیامبر گرامی اسلام فرمودند که کسب مال حرام، شهوت، ریا و خودنمایی از آسیب‌های جامعه است؛  باید نسبت به این مسائل حساس بود.

وی با تسلیت رحلت حضرت علامه حسن زاده آملی ، فقدان این شخصیت را ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و اسلام دانست و با تقدیر از ابراز احساس مردم و حضور باشکوه در مراسم تشییع علامه ذوالفنون گفت: مراسم باشکوهی نیز از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور علما برگزار شده است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه وقف بهترین صدقه جاریه محسوب می شود از مردم خواست تا بخشی از اموال خود را در راه رضای خداوند وقف کنند.

وی تاکید کرد: باید نسبت به رعایت دین و احکام الهی توجه داشته باشیم زیرا اظهار گناه، قبح زدایی و ضربه بزرگ محسوب می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در مازندران به برخی ولنگاری های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی برای پیشگیری از بدحجابی و بی حجابی در جامعه شد.

 آیت الله محمدی لائینی گفت: اصناف باید نسبت به رعایت مسائل ارزشی نظارت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ساری از مسئولان خواست تا جلوی ورزش‌های مختلف در بوستان‌ها و اماکن تفریحی را بگیرند و نسبت به رعایت ارزش‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی با گرامیداشت عروج شهادت گونه نوجوان فداکار ایذه ای، وجود چنین جوانان را برای کشور نعمت و قدر دانست.

آیت الله لائینی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام بیشترین ضربه را از یهودی ها دیده است، گفت: امروز نیز صهیونیست ها در حال انجام شیطنت هایی هستند و دولت های به ظاهر اسلامی زمینه ساز نفوذ و ظهور رژیم غاصب اسرائیل هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به هیچ وجه حضور اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار را پیرامون کشور تحمل نخواهیم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز