خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

انعقاد ۷۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۲

قراردادهای منعقد شده در زمینه‌های صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، کانی غیرفلزی، برق، الکترونیک و واحدهای کارگاهی‌است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از انعقاد ۷۲ قرارداد سرمایه گذاران بخش تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: قراردادهای منعقد شده در زمینه‌های صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، کانی غیرفلزی، برق، الکترونیک و واحدهای کارگاهی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در ششماهه نخست سال‌جاری، با توجه به شرایط اقتصادی تعداد ۷۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شد در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده که از افزایش ۴۲ قرارداد برخوردار بوده است.

وفایی‌نژاد بیان داشت: با انعقاد قرارداد این ۷۲ واحد تولیدی ۳۰ هکتار زمین بمنظور تولید در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته که با بهره برداری رسیدن این واحدهای تولیدی، برای ۱۸۴۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۲۳۱۶ قرارداد با حجم سرمایه گذاری ۳۵۲۰۲ میلیارد ریالی منعقد شده که از این تعداد ۱۳۹۳ واحد تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۱۶۴۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که برای ۳۶۸۹۲ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: بیشترین قراردادهای منعقد شده، بمنظور سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی بابلسر، بشل سوادکوه، شهدای محمودآباد، مرزن آباد چالوس و ناحیه صنعتی لاله آباد بابل بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز