خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیر اجرایی خانه کارگر به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله حسن زاده آملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۵۱

دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در پیامی درگذشت عالم عالی القدر،حضرت آیت الله العظمی علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی،دبیر اجرایی خانه کارگر  و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در پیامی درگذشت عالم عالی القدر،حضرت آیت الله العظمی علامه  حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن تسلیت به شرح ذیل می باشد:

 

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه مولمه ارتحال یگانه دوران در علوم معقول و منقول فقیه وارسته متخلق به اخلاق کریمه در معاشرت و ساده زیستی در کنار مردم. مرجع و ملجه امت، حضرت آیت الله العظمی علامه حسن حسن زاده آملی غمی فراموش نشدنی برای ما بازماندگان  عالم فانی می‌باشد.

به رسم ادب و ارادت به محضر این علامه فرزانه با اهدای بهترین و خالصانه ترین درود و سلام و صلوات به روح عرشی اش و آرزوی تعالی روح بلند و ملکوتی اش  تا همنشینی با رفیق اعلی و بهره‌مندی از شفاعت ساحت مقدس امام شهید مان حضرت حسین ابن علی (ع) مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب و جمیع ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض نموده و در پاس داشت مقام والای وی بمدت یک هفته تمامی شعب خانه کارگر و کانون هاى بازنشستگان در مازندران را سیاهپوش و  اعلام عزا می نماییم.

نصرالله دریابیگی

۴ مهر ۱۴۰۰

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز