خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری خبر داد:

660 هزار لیتر سوخت بین کشاورزان ساروی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۱۵

رضا پورفلاح اظهار کرد: شهریور ماه امسال 664 هزار و 638 لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی برای برداشت برنج و مصرف ماشین آلات کشاورزی در شهرستان ساری توزیع شد.

گزارش خبرنگار ایلنا، رضا پورفلاح اظهار کرد: شهریور ماه امسال 664 هزار و 638 لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی برای برداشت برنج و مصرف ماشین آلات کشاورزی در شهرستان ساری توزیع شد که 606 هزار و 750 لیتر آن نفت گاز و 57 هزار و 888 لیتر نفت سفید بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی ساری است، به کشاورزان توصیه کرد: در فصل زراعی نباید پس از صدورحواله زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکت های توزیع تاخیر ایجاد کنند.

پورفلاح با اشاره به اینکه کارگروه بازرسی متشکل از کارشناسان این مدیریت، شرکت نفت و نماینده فرمانداری بر نحوه ثبت نام، تائید و صدورحواله سوخت و چگونگی رعایت تکریم ارباب رجوع نظارت دارند، افزود: چهار هزار لیتر نفت گاز برای مصرف دامداری، 12 هزار لیتر نفت گاز در صنایع تبدیلی، 352 هزار و 900 لیتر نفت گاز برای برداشت برنج، 216 هزار لیتر نفت گاز برای ماشین آلات کشاورزی، 15 هزار لیتر نفت سفید برای موتور پمپ و مابقی برای مصرف چاه آب بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز