خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه خبر داد؛

انتصاب استاندار مازندران در هفته آینده / گزینه انتخابی، دستیار یکی از نامزدهای دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۴۰

براساس منابع خبری خبرنگار ایلنا در استان مازندران ، گزینه نهایی استانداری تقریبا مشخص شده و احتمالا هفته آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،از برخی منابع خبری کسب اطلاع کرده که  گزینه نهایی تقریبا مشخص شده و برای کسب اکثریت آرا در جلسه هیأت دولت احتمالا هفته آینده معرفی خواهد شد.

گفته می شود، استاندار جدید مازندران بومی نبوده و از یکی از استان های غربی خواهد آمد.

شخص مورد نظر که هنوز استانداری وی بر مازندران قطعیت پیدا نکرده ، دستیار یکی از کاندیداهای دوره سیزدهم ریاست جمهوری بوده و گویا تحقیقات کاملی درباب ظرفیت های مختلف مازندران دارد.

با توجه به اظهار نظر چند روز پیش رئیس مجمع نمایندگان مبنی بر رد گزینه های معرفی شده از طرف مجمع نمایندگان استان، اکنون بعد از عدم تایید فهرست پنج نفره، گزینه غیربومی استانداری مازندران به طور جدی در کانون توجه قرار دارد.

خبرنگار ایلنا در پی تماس تلفنی با یک منبع آگاه و موثق به اخباری دست پیدا کرد که  تأیید می‌کند با شخص مورد نظر مذاکراتی برای  تصدی پست استانداری صحبت شده و احتمالا  هفته آینده تکلیف استان مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز