خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس جمع‌آوری و مکتوب شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۱۰۲

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به 31 شهریور؛ آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نوشتن خاطرات و روزهای ایثار رزمندگان و شهدای ایران اسلامی می‌تواند سند افتخاری برای نسل‌های آینده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و صلوات را بهترین ذکر الهی برشمرد و گفت: صلوات بر سه قسم ناقص، کامل و کبیره است که صلوات کبیره مهم‌ترین آن است که با واژه‌های گوناگون می‌توان در حق پیامبر اکرم (ص) دعا کرد.

وی به فضیلت صلوات اشاره کرد و افزود: یکی از ذکرهای مهمی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند و در مسیر حق ثابت‌قدم نگاه می‌دارد، صلوات بر پیامبر اکرم و آل او است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه ثواب صلوات هم در دنیا و هم در آخرت شامل حال فرستنده می‌شود، گفت: صلوات از آن پیامبر تا روز قیامت است و ذکر صلوات بر امت به‌عنوان قدرشناسی از پیامبر و آل او واجب است.

امام‌جمعه ساری به 31 شهریور؛ آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس برای ما سرمایه است، قدردانی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهیدان والامقام از ضروریات این هفته است.

وی بر لزوم مکتوب کردن خاطرات دفاع مقدس تأکید کرد و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده را دیگر ضروریات دانست و ادامه داد: نوشتن خاطرات و روزهای ایثار رزمندگان و شهدای ایران اسلامی می‌تواند سند افتخاری برای نسل‌های آینده باشد.

وی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را از جمله طرح‌های مصوب شده در مجلس بیان کرد و گفت: متأسفانه شروع کسب و کار در کشور بسیار سختگیرانه است و ماه‌ها و سال‌ها باید بدویم تا شغلی را شروع کنیم و اگر سرمایه گذاری راحت صورت گیرد، اشتغال رونق خواهد گرفت.

آیت الله لائینی با اعلام اینکه رتبه ۱۷۸ دنیا را در تسهیل کسب و کار داریم، افزود: مجلس تصمیم گرفت راه‌های شروع کسب و کار را آسان‌تر کند.

وی افزود: اگر این طرح به‌صورت کارشناسی شده  عملیاتی شود، می‌تواند گام مهمی در پیشرفت و رونق تولید باشد.

امام‌جمعه ساری  طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح مشکل این بخش از صنعت که نارضایتی زیادی به همراه دارد؛ حل شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به مشکلات کارخانه نساجی قائم‌شهر، چیت سازی بهشهر و صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره کرد و گفت: این واحدهای تولیدی به دلیل خصوصی‌سازی‌های غلط و واگذاری بانک‌ها یا از چرخه تولید بازماندند یا مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: با مشکلات موجود در این واحدهای تولیدی ضرورت دارد رئیس مجلس در سفر خود به مازندران از این واحدهای تولیدی بازرسی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز