خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

تورم و گرانی نفس کارگران و بازنشستگان را به شمارش انداخته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۲۴

دبیراجرایی خانه کارگر تشکیلات استان مازندران از دولت سیزدهم درخواست کرد که اسب تیزروی تورم و گرانی را مهار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی گفت: سودجویان و متاسفانه کارخانجات از دوره زمانی استقرار دولت جدید،نهایت سوء استفاده را به عمل آورده و معیشت اقشار حقوق بگیر از جمله کارگران و بازنشستگان را به بازی گرفته اند.

دریابیگی،تلاش دولت جدید برای مهارتورم و گرانی ها را در خور تحسین برشمرده و گفت: سفره خالی از گوشت و مرغ و لبنیات بازنشستگان و کارگران خجالت آور است؛ سودجویان به جان نحیف مردم افتاده اند و معلوم نیست که دولت جدید چه زمانی بتواند غول های گرانی و تورم را سرجای خودشان بنشاند.

این فعال کارگری تاکیدات رهبرمعظم انقلاب به دولت انقلابی سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و گفت: تشکل های کارگری این روزها به شدت نگران امنیت شغلی و غذایی اقشار شریف کارگران و بازنشستگان هستند؛ دولت جدید هرچه زودتر برای گرانی های لجام گسیخته تدبیری بیاندیشد.

دریابیگی ؛ کارگران را سربازان جان برکف جبهه های اقتصاد وخودکفایی دانست و گفت: بی انگیزگی و نا امیدی سم مهلک اقتصاد کشور است و از کارگران بی انگیزه نمی توان انتظار معجزه داشت.

این فعال کارگری با اشاره به شرایط رکود در استان در دوره انتقال دولت جدید، اوضاع صنعت را در مازندران نگران کننده دانست و گفت: دولت محترم با تعیین استانداری بومی وشایسته استان را از بلاتکلیفی موجود خارج نموده و شرایط را دراستان به حالت رو به جلو تغییر دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز