خبرگزاری کار ایران

در جلسه روسای نواحی و رابطین فرهنگسازی گاز مازندران تاکید شد؛

استفاده از ظرفیت مدارس برای نشر و بسط فرهنگ استفاده ایمن گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۲

رابطین فرهنگسازی شرکت گاز مازندران در سال های اخیر سعی کردند در تماس با دانش آموزان از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ استفاده ایمن از گاز طبیعی استفاده کنند.

با حضور مدیرعامل و همزمان با در پیش بودن فصل سرما، نشست هم اندیشی روسای نواحی و رابطین فرهنگسازی شرکت گاز استان مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، «محسن عرب مقصودی» مدیرعامل شرکت گاز استان پیش از ظهر امروز در این نشست، تلاش رابطین فرهنگسازی در راستای آگاه سازی مردم شریف استان را اقدامی ماندگار و تاثیرگذار دانست و گفت: جلسه امروز می‌تواند جلسه خوبی برای ارتقاء سطح انتقال مطالب مرتبط با فرهنگسازی باشد و انشاا… به لطف خداوند متعال و همت و تلاش همکاران، هیچ حادثه‌ای را در سطح استان مازندران شاهد نباشیم.

وی با اشاره به اینکه مدارس می‌توانند ظرفیت مناسبی برای نشر و بسط فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی باشد، افزود: رابطین فرهنگسازی شرکت گاز مازندران در سال‌های اخیر سعی کردند در تماس با دانش آموزان از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ استفاده ایمن از گاز طبیعی استفاده کنند.

عرب مقصودی یادآور شد: به دلیل فعالیت‌های مطلوب صورت گرفته در حوزه فرهنگسازی، در سال گذشته با کاهش آمار حوادثمرتبط با گاز طبیعی نسبت به سال‌های قبل روبرو بودیم که نشان دهنده اهمیت فرهنگسازی‌های صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه برای فرهنگسازی استفاده شود، نقش رسانه و مطبوعات را در انتقال این فرهنگ بسیار مهم برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در خاتمه با تقدیر از زحمات رابطین فرهنگسازی سازمان، خاطرنشان کرد: انشاا… امسال زمستانی بدون حادثه و ایمن را شاهد باشیم.

«مرتضی تیرملک» مدیر بهره برداری شرکت گاز مازندران نیز در این نشست با اشاره به حجم بالای گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای استان، اظهار داشت: باید برای تامین رفاه و آسایش مردم با فرهنگسازی مناسب در راستای استفاده ایمن از گاز طبیعی، اطلاع رسانی مطلوبی به مردم صورت گیرد.

وی با تصریح اینکه همه همکاران شرکت گاز باید در راستای مصرف ایمن گاز طبیعی به عنوان رابط فرهنگسازی عمل کنند، ادامه داد: پیمانکاران شرکت گاز و شرکت‌های تاسیساتی نیز باید با خطرات گاز و نکات ایمنی به طور کامل آشنا بوده و در راستای کاهش حواهدثبه بهترین نحو ممکن عمل کنند.

تیرملک خاطرنشان کرد: ورود رابطین گاز به مدارس و مکان‌های عمومی مانند نماز جمعه می‌تواند در کنار استفاده از پتانسیل رسانه در ارتقاء فرهنگ ایمن گاز موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده مردم از گاز طبیعی نیز باید هماهنگ با حجم بالای توسعه گاز رسانی افزایش یابد، تصریح کرد: باید در این راستا در هر ناحیه ده‌ها رابط فرهنگسازی به مردم خدمات رسانی داشته باشد.

«حمزه امیر تیموری» رئیس امور هماهنگی شهرستان‌های گاز مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: همه ما در قبال مشترکین گاز و جامعه، مسئولیت اجتماعی داریم و این مساله باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی رابطین فرهنگسازی را سفیران ایمنی شرکت گاز دانست و افزود: رابطین فرهنگسازی، عاشقانه و صادقانه در راستای ارتقاء فرهنگ مصرف ایمن مشترکین، فعالیت می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امیرتیموری با اشاره به آثار موثر تبلیغات، تاکید کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی باید به صورت ریشه‌ای از آموزش و پرورش شروع شود.

«حسین عرب» رئیس روابط عمومی گاز مازندران نیز در این نشست یکی از شاخص‌های مهم و رویکردهای تاثیرگذار روابط عمومی را اطلاع رسانی و فرهنگسازی دانست و گفت: این مهم در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه درسازمان گاز مازندران مورد توجه جدی قرار دارد.

وی در ادامه از تلاش و همت روسای نواحی و رابطین فرهنگسازی شرکت گاز مازندران برای حضور در مساجد، مدارس و مواردی از این قبیل در راستای خدمات رسانی به مردم استان و آگاه سازی آن‌ها نسبت به موارد ایمنی تقدیر کرد.

عرب همچنین استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات را در راستای ارتقاء سطح فرهنگ مشترکین در استفاده از گاز طبیعی مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه شعله فرهنگسازی هیچ‌گاه نباید خاموش شود، یادآور شد: با توجه به تلاش همکاران در راستای فرهنگسازی، حوادثمرتبط با گاز سال ۱۳۹۱ نسبت به سال ۱۳۹۰ با کاهشی۴۰ درصدی در کشور روبرو بوده که بر ضرورت و تاثیرگذار بودن مقوله فرهنگسازی دلالت دارد.

گفتنی است در ادامه نیز روسای نواحی، نماینده HSE و رابطین فرهنگسازی گاز مازندران به بحثو تبادل نظر در راستای مصرفه بهینه و ایمن گاز طبیعی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز