خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

راه‌اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۳۸

فرمانده سپاه کربلا از راه‌اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی تا پایان هفته جاری در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار سیاوش مسلمی در مراسم آغاز بکار مرکز واکسیناسیون کرونا در مصلای ساری گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، مقرر شد ۱۷ مرکز واکسیناسیون مستقل در استان راه‌اندازی شود که ۸ مرکز افتتاح شد و ۹ مرکز دیگر تا پایان هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ۳۸۱ نیروی آموزش‌دیده بسیجی در طرح شهید سلیمانی برای واکسیناسیون به کادر درمان استان کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک نیرو‌های مسلح به مردم برای مقابله با کرونا، جلسه‌ای از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران برای سپاه استان‌ها برای اجرایی کردن طرح شهید سلیمانی برگزارشده است.

وی ادامه داد: ما هم در سپاه کربلا چند کار را در دستور کار قرار دادیم، قرارگاه امام رضا (ع) با دعوت از علوم پزشکی ساری و بابل و نیز مدیران شبکه بهداشت و همچنین فرماندهان نواحی شهرستان‌ها تشکیل شد و چند کار در دستور کار قرارگرفته است.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در اقدام اول، پایش و بیماریابی در سطح استان با بهره‌گیری از ظرفیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج که این اقدام وارد مرحله اجرایی شد، کمک به کادر درمانی با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی و اعزام نیرو به کادر درمانی ازجمله پزشک و پرستار‌هایی که در مراکز درمانی پادگان‌ها مشغول به کار بودند برای کمک به کادر درمانی به علوم پزشکی معرفی شدند به شهر‌های آمل، بابل، ساری، جویبار و رامسر که شهر‌های حاد کرونایی بودند تعداد زیادی کادر درمانی از طرف بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا اعزام شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز