خبرگزاری کار ایران

در شهریور سال جاری صورت گرفت؛

افزایش ۲۰ درصدی تصادفات رانندگی در مازندران / بیشترین تصادف در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۷

تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در شهریور ماه امسال ۹۶ نفر است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافت.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در شهریور ماه امسال ۹۶ نفر(۸۴مرد و ما بقی زن) می باشد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادثرانندگی شهریور ماه محور برون شهری و روستایی ۷۵ نفر، درون شهری ۲۱ نفر را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری، آمل و بابل هر کدام به ترتیب با ۱۸ و۱۳ و۱۲ و کمترین شهرها مربوط به تنکابن و رامسر با یک فوتی است.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در شهریور ماه سال جاری، هزار و ۶۶۴نفر اعلام کرد که نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی ها در جاده های برون شهری رخ داده است این می تواند هشداری برای هموطنان عزیز باشد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز