خبرگزاری کار ایران

۲۶ مهر؛

دومین جشنواره انار اشرف در بهشر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۲

جشنواره انار اشرف، ۲۶ تا ۳۰ مهر در مجتمع تفریحی توریستی «سبز گستر هوتو» در ابتدای روستای شهیدآباد و در بالادست غار هوتو برگزار میشود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از برگزاری دومین جشنواره انار اشرف از ۲۶ تا ۳۰ مهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، علی اصغر باباکوهی اشرفی در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره انار امسال، با همکاری بیشتر مسئولان انجام خواهد شد.

وی گفت: کیفیت برنامه های دومین جشنواره انار نیز بهتر از جشنواره سال گذشته خواهد بود.

وی افزود: برگزاری بازی های بومی محلی با کمک اداره ورزش و جوانان، نمایشگاه گونه های انار اشرف با همکاری جهاد کشاورزی و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با کمک اداره گردشگری از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره برگزار خواهد شد.

باباکوهی اشرفی از برپایی غرفه هایی برای فروش مشتقات انار، رب انار و…، و عرضه آش، نان سنتی و خوراکی های بومی محلی با همکاری بخش خصوصی نیز خبر داد.

عضو شورای فرهنگ عمومی در ادامه، اظهار داشت: قرائت اشعار بومی محلی و برنامه های هنری توسط انجمن های ادبی و نمایش از دیگر برنامه های جشنواره انار اشرف است که با حضور چهره های شاخص استان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در پایان، از همکاری فرمانداری، شهرداری های رستمکلا، بهشهر و خلیل شهر و دستگاه های اجرایی مرتبط با این جشنواره قدردانی کرد و گفت: انشاءالله بتوانیم نقش موثری در احیای فرهنگ بومی – محلی و احیای سنت های گذشتگان داشته باشیم.

گفتنی است؛ جشنواره انار اشرف، ۲۶ تا ۳۰ مهر در مجتمع تفریحی توریستی «سبز گستر هوتو» در ابتدای روستای شهیدآباد و در بالادست غار هوتو برگزار میشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز