خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلا؛

ایران قوی نیازمند رسانه قوی و توانمند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۵۲

فرمانده سپاه کربلا گفت: ایران قوی امروز نیازمند اصحاب رسانه توانمند و قوی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار سیاوش مسلمی امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اصحاب رسانه به‌اندازه کاری که انجام می‌دهند دیده نمی‌شوند، گفت: امروز هر نقطه از ایران عزیز رخ می‌دهد به همت اصحاب خبر و رسانه به سمع و نظر مردم می‌رسد.

وی بابیان اینکه اگر قرار باشد یک واقعیت یا ضد هنجار به افکار عمومی رسانده شود از طریق اصحاب رسانه در امپراطوری که توسط دشمن شکل‌گرفته انجام می‌شود، افزود: در مقابل عده‌ای دغدغه مند بایاورهای دینی ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا بابیان اینکه جریان انقلابی دغدغه همان اصحاب رسانه متعهد و ارزشی بدون هیچ پشتوانه مالی و صنفی به‌طور منسجم در کنار هم قرار می‌گیرند تا میزان اثرگذاری فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب را کاهش دهند، خاطرنشان شد: اگر متولیان امر رسانه به‌واقع به اهمیت شغل خبرنگاری و اهمیت رسانه توجه می‌کردند شاهد موفقیت‌های بیشتری در این عرصه بودیم‌.

سردار مسلمی بابیان اینکه اگر بخواهیم دستاوردهای نظام را به‌عنوان یک مکتب مطلوب معرفی کنیم باید نیروهای تراز تربیت شوند تا این مکتب الگو را معرفی کنند، گفت: اصحاب رسانه برای عرض‌اندام جلوی غول رسانه‌ای استکبار باید مجهز به علم و فنّاوری روز باشند.

وی با تأکید براینکه متولیان امر آن‌گونه که باید به اهمیت جایگاه خبرنگار و فعالیت این قشر پی نبردند، ادامه داد: امروز دشمن با بکار بستن هرگونه امکانات روز درصدد ایجاد مشکل در کشور ایران اسلامی هستند تا دستاوردهای نظام را نازل و کم‌اهمیت نشان دهند.

سردار مسلمی به مشکلات کشور که ناشی از بی‌تدبیری برخی مسئولان است اشاره و اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهوری منتخب بتواند راه‌های برون‌رفت از این مشکلات را با گرد هم آوردن مدیران کارآمد مرتفع نماید.

وی به تحرکات عده‌ای فریب‌خورده در فضای مجازی برای تحریک مردم جهت مخالفت با نظام اشاره کرد و افزود: مسئولین امر اگر بخواهند در حوزه خواست رهبری مبنی بر ایران قوی موفق باشند باید از ظرفیت خبرنگاران قوی بهره‌مند شوند.

سردار مسلمی به جایگاه اصحاب رسانه در انقلاب‌های رنگی اشاره و بیان کرد: خبرنگاران برای پیاده‌سازی زمینه بروز و ظهور انقلاب‌های رنگی آموزش داده می‌شوند اما برای ایجاد یک فضای تعاملی و تقویت امیدآفرینی در کشور به تربیت خبرنگاران متعهد و تراز انقلاب دغدغه ندارند.

وی بابیان اینکه مدیران ضعیف از اهمیت جایگاه خبرنگاران مطلع هستند و متأسفانه از این ظرفیت برای ایجاد مشکل در کشور بهره گرفتند، گفت: خبرنگار واقعی کسی است که هر جا انقلاب به او احتیاج دارد در آنجا حضورداشته باشد و به دنبال تسویه‌حساب با انقلاب نیست.

سردار مسلمی ادامه داد: خبرنگار مطالبه گر و واقعی با آمدن و رفتن هیچ دولتی دست از اعتقادات و ارزش‌های خود در حوزه اطلاع‌رسانی نخواهد کشید.

وی بابیان اینکه در ایام انتخابات ۱۴۰۰ شاهد به تصویر کشیدن صحنه‌های بی‌بدیل از حضور مردم در انتخابات بوده‌ایم، گفت: باوجود شیوع کرونا و ایجاد اختلال در فرآیند آغاز رأی‌گیری، به جهت انعکاس درست اهمیت حضور حداکثری در این آزمون سیاسی توسط خبرنگاران، مردم با هر گرایشی سیاسی پای صندوق‌های رأی آمدند که قدردان این همت والای اصحاب رسانه استان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز