خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خبرنگار؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دفتر ایلنا حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۹۰۲

دکتر سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری ایلنا حضور پیدا کرد و این روز را تبریک گفت.

 

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز خبرنگار  بعدازظهر دوشنبه در دفتر خبرگزاری ایلنا حضور پیدا کرد و این روز را تبریک گفت.

دکتر موسوی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و رسالت خطیر خبرنگاران در حوزه رسانه، گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه در انجام وظایف و رسالت خویش در طول سال بویژه در دوران کرونا نقش مهمی ایفا کردند.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، تراکم جمعیت و مواردی دیگر درگیر بیماری کرونا شد، افزود:  حضور پر شور خبرنگاران در عرصه سلامت، بخصوص در طول همه‌ گیری کرونا و ثبت لحظات و دقایق از خودگذشتگی مدافعان سلامت امری فراموش نشدنی است.

موسوی به طرح واکسیناسیون کرونا در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: این استان با توجه به درصد بالای درگیری بیماری کرونا اما در تزریق واکسن کرونا از دیگر استان ها پیشی گرفته است.

وی یادآور شد: میزان ارتقای تزریق واکسیناسیون بستگی به ورودی واکسن به استان دارد اگر واکسن به موقع وارد شود به همان ترتیب میزان تزریق افزایش پیدا می کند با این حال مازندران بالاترین عدد در واکسیناسیون دارد.

دکتر موسوی اعلام کرد که واکسیناسیون سنین زیر 50 سال در روستاهای استان آغاز شد و تلاش می کنیم این موضوع در شهر نیز اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز