خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۲ میلیارد ریال صورت گرفت؛

بهره‌برداری از شبکه جدید سایت Gsm روستایی در کجور نوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۰

شبکه جدید سایت Gsm روستایی در ویسر کجور با حضور مردم و مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.

شبکه جدید سایت Gsm روستایی در ویسر کجور با حضور مدیرعامل مخابرات استان مازندران، فرماندار شهرستان نوشهر، نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس، مردم ومسئولین محلی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از نوشهر، فرماندار نوشهر در حاشیه مراسم افتتاح شبکه جدید سایت Gsmروستا در منطقه روستای ویسر کجور گفت: این سایت با اعتبار ۲ میلیارد ریال برای تحت پوشش قراردادن شبکه تلفن سیمکارت خانگی GPS و خطوط همراه اول افتتاح و به بهربرداری رسید.

محمدعلی قمی اویلی افزود: با بهربرداری از این شبکه جدید در فاز اول تا ۲۰۰ شماره تحت پوشش قرار ما شد که البته تا ۱۰۰ شماره قابل ارتقاع و توسعه است.

مدیرعامل مخابرات استان مازندران نیز با اشاره پوشش شبکه مخابراتی در مازندران بیان کرد: ۹۶ درصد استان مازندران با ۲۷۰ سایت و دکل تحت پوشش شیکه مخابراتی قرار دارد.

بهروز باباجانی در خصوص نقاط کور مخابراتی در مناطق کوهستانی گفت: برای ارتباط بهتر دید دکل‌ها باید باز باشد که به خاطر ارتفاع کوه‌ها با مشکل مواجه است که کار‌شناسان در حال مطالعه برای حل این مشکل هستند.

وی با اشاره به نصب ۴ فاز از شبکه سیار در زمینه بهربرداری و راه اندازی شبکه در مازندران خاطر نشان کرد: فاز پنجم تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و مشکل ترافیک و پوشش مخابراتی در استان مازندران تامین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز