خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

در بخش فرهنگی با کمبود اعتبارات مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۰

متاسفانه کمبود اعتبارات و بودجه در بخش فرهنگ و هنر جوابگوی رفع همه مسائل و مشکلات این بخش نیست.

آیین تودیع و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امام جمعه نکا، فرماندار و جمعی از مسئولان در ارشاد نکا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از نکا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز در این آیین تودیع و معارفه گفت: متاسفانه کمبود اعتبارات و بودجه در بخش فرهنگ و هنر جوابگوی رفع همه مسائل و مشکلات این بخش نیست.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: رایزنی های مختلفی با استاندار مازندران در این زمینه انجام شده است تا در راستای رفع مشکلات فرهنگی گام برداشته شود.

وی ادامه داد: شهرستان نکا دارای توانمندی های مناسب و خوبی است که باید با تعامل مناسب با امام جمعه و فرماندار و مسئولین در جهت رشد و ترقی و پیشرفت فرهنگ و هنر همچون گذشته تلاش شود.

ابراهیمی افزود: میز و پست و مقام برای هیچ کسی ماندگاری ندارد و همه ما باید روزی از این مقام ها جدا شویم اما خدمتگزاری به مردم در طول مدت خدمت از مهمترین مولفه هایی است که مدیران ولایی و ارزشی ما باید به آن توجه لازم و کافی داشته باشند.

امام جمعه نکا گفت: دنیای ما دنیای فرهنگ است و انقلاب ما نیز انقلاب فرهنگی است و لذا باید در جهت تقویت فرهنگ تلاش شود.

محمدی لایینی ادامه داد: کار فرهنگی برای ما اولویت است و باید مسائل ارزشی، دینی و مذهبی نیز در فرهنگ و هنر جایگاه ویژه خود را داشته باشد.

وی بیان داشت: باید نقاط قوت در هنر شهرستان مورد توجه قرار گیرد و در جهت رشد و توسعه آن اقدام شود.

گفتنی است در این مراسم با قدردانی از تلاش رسول هادی زاده رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، محمد علی صفر پور بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با حکم مکدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز