خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

مرگ ۷۶۲ کرونایی از ابتدای سال جاری/تعداد بستری ۲۲۶۱ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در حال حاضر دو هزار و ۲۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۵۱۰ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر دو هزار و ۲۶۱  بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۵۱۰ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۳۱۰ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کرونا در مازندران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر طی دو موج همه‌گیری این ویروس، ۷۶۲ نفر را در بیمارستان‌های مازندران به کام مرگ فرستاد.

در حال حاضر شهرستان‌های رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر، بابل، آمل، قائمشهر، جویبار، ساری، سوادکوه و بهشهر در وضعیت قرمز قرار دارند و هفت شهرستان نکا، گلوگاه، میاندورود، سیمرغ، سوادکوه شمالی، کلاردشت و عباس‌آباد نارنجی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز