خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی بابلسر:

پلیس افتخاری در سطح محلات بابلسر اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۰

شعار نیروی انتظامی در سال جدید اقتدار پلیس در سایه مردم مداری، قانون‌مداری و روزآمدی است.

فرمانده نیروی انتظامی بابلسر گفت: پلیس افتخاری در سطح محلات بابلسر اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سرهنگ اسدالله طبری در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شعار نیروی انتظامی در سال جدید اقتدار پلیس در سایه مردم مداری، قانون مداری و روزآمدی است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته در بحثامنیت محلات، محور مشارکت مردمی را در تامین امنیت داشتیم گفت: امسال هم محور اول شعار ما بحثمردم مداری انتخاب شد و بنا داریم این موضوع را در سطح شهرستان نهادینه کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی بابلسر با بیان اینکه پلیس افتخاری را با همکاری محلات در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده‌ایم اذعان داشت: در بحثقانون مداری نیز سعی کردیم اجرای قانون اولویت اول ما باشد.

طبری با اشاره به اینکه در بحثروزآمدی نیز ناجا در سه محور پیگیر است تصریح کرد: از جمله کارهایی که ناجا در سال‌های اخیر در این خصوص انجام داده است راه اندازی پلیس فتا یا فضای مجازی، کلاهبرداری و جرائم اینترنتی و تقویت بحثپلیس فتا است.

وی در ادامه به هفته ناجا اشاره کرد و افزود: برگزاری صبح‌گاه مشترک، برنامه غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در امام‌زاده ابراهیم، برگزاری آموزش همگانی اصناف، همکاری با آموزش و پرورش جهت آموزش همگانی در سطح مدارس و ارائه گزارش عملکرد در آخرین روز هفته نیروی انتظامی در مصلی نماز جمعه شهرستان را از مهم‌ترین اقدامات خود در هفته ناجا برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز