خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

تعداد بستری ها به ۱۳۸۹ نفر رسید/تعداد شهرستان‌های قرمز مازندران به عدد ۱۵ رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۶۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در حال حاضر یک هزار و ۳۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۳۸۹ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر یک هزار و ۳۸۹  بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۳۸۹ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۲۳۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:حال جسمانی ۲۳۵ نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بر اساس آخرین بروز رسانی اپلیکیشن ماسک، رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور که از پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ اعمال می‌شود، با قرمز شدن دو شهرستان بابلسر و تنکابن، تعداد شهرستان‌های قرمز استان مازندران به ۱۵ شهرستان رسید.

براساس این گزارش شهرستان‌های وضعیت قرمز استان شامل بابلسر، تنکابن، ساری، بابل، آمل، قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، فریدون‌کنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، بهشهر و رامسر است.

همچنین شهرستان‌های وضعیت نارنجی مازندران شامل سیمرغ، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، گلوگاه، کلاردشت، عباس‌آباد و نکا است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز