خبرگزاری کار ایران

جزئیات بازداشت یکی از مدیران عالی استانداری/ارتشاء و سوء استفاده از مقام دولتی اتهام آقای مدیر کل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۶۰

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی از مدیران کل استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوء استفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام اکبری گفت: حسب گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران مبنی بر جرایم متعدد یکی از مدیران کل استانداری، موضوع در دستور کار یکی از شعبات بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار گرفت. 

رئیس کل دادگستری مازندران در این رابطه افزود: با توجه به اتهامات متعدد در پرونده نظیر دریافت مبالغی از کارخانجات و واحدهای صنعتی به واسطه اشخاص مرتبط، سوء استفاده از موقعیت شغلی و همچنین نگهداری بیش از یک کیلو مواد مخدر سنتی؛ متهم پس از تفهیم  اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندن و پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: رسیدگی به اتهامات مقامات دولتی از اولویت های اساسی دستگاه قضایی استان بوده و برخورد سریع، قاطع و بدون اغماض با اشخاصی است که به نوعی موجب سلب اعتماد عمومی شده و با سوء استفاده از موقعیت شغلی و مقام دولتی نسبت به تضییع حقوق عامه و بیت المال اقدام می کند از اهم اقدامات دستگاه قضایی استان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز