خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس‌راه مازندران اعلام کرد:

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مازندران/تردد پلاک‌های غیر بومی ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۹۴۳

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هرگونه تردد پلاک‌های غیربومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ عبادی با اعلام این خبر گفت: هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است، اما پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر شاهد پیک ورود مسافران به استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نور، محمودآباد، چالوس، قائم‌شهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، افزود: مأموران پلیس‌راه کماکان در ورود‌های استان ازجمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس‌راه ۹۰۱ دستگاه خودرو غیربومی را جریمه کردند و ۱۴۹ خودرو را به مبدأ بازگشت داده‌اند.

وی افزود: رانندگان ۳۸ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته‌اند، جریمه‌شده‌اند.

عبادی گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو با پلاک غیربومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک‌میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز