خبرگزاری کار ایران

نماینده، ولی‌فقیه در مازندران:

ریشه‌کنی اعتیاد نیازمند عزم همه دستگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۹۹

نماینده، ولی‌فقیه در مازندران گفت: همه دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی اعتیاد به میدان بیایند تا بلای اعتیاد ریشه‌کن شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،  آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از سفیران پیشگیری از اعتیاد در استانداری مازندران از تلاش همه دست اندرکاران حوزه مبارزه با مواد مخدر مازندران که درراه مبارزه با مواد خانمان‌سوز تلاش می‌کنند تقدیر کرد و گفت: همه دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی اعتیاد به میدان بیایند.

وی بر ضرورت حمایت و صیانت از قربانیان مواد مخدر و پاک‌شدگان این بلای عظیم تأکید کرد و افزود: بیماران اعتیاد باید درمان و حمایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ترویج، تبلیغ و هشدار برای پیشگیری از مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان را مهم دانست  و گفت: مراقبت از جوانان و خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های مواد مخدر بسیار ضروری است و جوانان مراقب هم‌نشینی و روابط دوستان باشند تا تفنن کاذب و تفریح‌ها و لذت‌های دروغین مسکر و مخدر آن‌ها را گرفتار نکند.

آیت‌الله لائینی تأکید کرد: مواد مخدر احساسات، عواطف، فهم و تمایلات انسان را از بین می‌برد و سرگرمی‌های کاذب نادرست انسان را غافل می‌کند.

وی افزود: خانواده علاوه بر فرزند آوری و فرزند داری باید فرزند بانی همه داشته باشند تا فرزندان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار برخورد اساسی، امنیتی، اطلاعاتی با شبکه‌های قاچاق مواد مخدر شد و ادامه داد: شبکه قاچاق مواد مخدر شبکه پیچیده و خطرناکی است و باید با سرمنشأ و سران آن برخورد شود چراکه تروریسم مواد مخدر بدترین نوع تروریسم است.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: در استان زحمات خوبی صورت گرفته، ولی کنترل آسیب بسیار مهم است و همه عِده و عُده و توانمندی‌های علمی باید در کنار هم قرار بگیرند و با شیوه‌های اطلاعاتی با مهره‌ها و شبکه‌های اصلی مواد مخدر برخورد اساسی شود.

وی تأکید کرد: به حوزه سیگار و قلیان که دروازه ورود به مواد مخدرند توجه بیشتری شود و تلاش‌ها با توجه به ابعاد آسیب باید بیشتر شده و همه دستگاه‌ها کمک کنند و همه به میدان بیایند تا بلای اعتیاد ریشه‌کن شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: همه باید خطر اعتیاد و مواد مخدر را درک و در این حوزه افقی روشن برای ریشه‌کنی اعتیاد و مواد مخدر تعریف کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز