خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۴۹۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری در گفت و گویی اظهار کرد: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی برگزار شده است.

وی شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو‌، به آحاد مردم خصوصاً جوانان؛ ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری؛ ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی- اجتماعی؛ هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: کارآفرینی فرایندی است که از طریق آن فرد کارآفرین ضمن شناسایی فرصت‌ها از طریق نوآوری و پذیرش مخاطره، ارزش جدیدی در حوزه‌های اقتصادی یا اجتماعی به وجود می‌آورد و به علت تغییر و تحولی که در شیوه‌های متداول ایجاد می‌ کند، نقش مهمی در پایدارسازی اقتصاد کشور  دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر تا ۱۰ مرداد  است و متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس KARAFARINANEBARTAR.IR  یا KARAFARINANEBARTAR.MCLS.GOV.IR مراجعه کنند.

اصغری تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها را بخش گردشگری و صنایع دستی دانست که به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

وی گفت: جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب وکارها حدود یک و سال نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر پاندمی کرونا نیز بوده اند و طبعا کسب و کارهایی توانسته اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار امیدواری کرده با استفاده از تجارب کارآفرینان به عنوان اصلی‌ترین عوامل تغییر در بازار و الگوسازی برای جوانان در این دوره از جشنواره ضمن شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه گام مؤثری در راستای ترویج کارآفرینی و توسعه کشور برداشته شود.

این مسئول ادامه داد: تشکیل کانون های کارآفرینی در استان های سراسر کشور، با حضور کارآفرینان برتر استانی و ملی و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی، یکی از دستاوردهای همین جشنواره ها است که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه داشته است.

اصغری بیان کرد: دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره توسعه کارآفرینی استان است که در صورت هرگونه سوال پاسخگوی کارآفرینان مازندرانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز