خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تبلیغات اسلامی در برابر جنگ فرهنگی تقویت شود/تجهیز سربازان جنگ نرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۹۸۴

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر تقویت امکانات و بودجه تبلیغات اسلامی گفت: در جنگ نابرابر نرم، باید نهادهای فرهنگی و سربازان جبهه نرم تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: رفت‌وآمد با پاکان و هم‌نشینی با انسان‌های باتقوا افراد را به سمت تقوا سوق می‌دهد.

وی دنیاگرایی را سرچشمه بی‌تقوایی و شناخت دنیا را سرچشمه پاکی دانست و افزود: کسانی که خود را وابسته به دنیا می‌کنند نه‌تنها به دنیا نمی‌رسند بلکه آخرت خود را نیز از دست می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و اینکه دو تن از یاران شهید بهشتی، مازندرانی بودن، گفت: مبارزه با فساد و مفسد در دوره ریاست آقای رئیسی از این قوه شروع‌شده است و با مفسدان در این قوه برخورد شده است

وی با تقدیر از تلاش‌های متصدیان قوه قضائیه و دستگاه قضائی افزود: تا زمانی که درون قوه قضائیه پاک نباشد نمی‌تواند با فساد در بیرون و جامعه مبارزه کند و بازگرداندن و احیای کارخانه‌ها و صنایع، بازگشت اموال بیت‌المال و اراضی به بیت‌المال ازجمله اقدامات صورت گرفته توسط این قوه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: باید هم حقوق عامه و حقوق اشخاص حفظ و از بی‌عدالتی جلوگیری شود.

وی همچنین با گرامیداشت هفته تبلیغات دینی و اطلاع‌رسانی دینی از خدمات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر کرد و خواستار رفع مشکلات فراروی این سازمان شد و گفت: در مازندران ۷۰ نفر از نیروهای تبلیغات اسلامی استان بازنشسته شدند ولی مجوز نیرو به آن داده نشده است.

امام‌جمعه ساری مکان استیجاری و کمبود بودجه فرهنگی را ازجمله مشکلات تبلیغات اسلامی در مازندران عنوان کرد و گفت: در جنگ فرهنگی، نباید نهاد فرهنگی فقیرانه و با دست‌خالی به جنگ دشمن برود؛ تجهیز سربازان جنگ نرم ضروری است.

آیت‌الله لائینی با اشاره به بازخوانی هفته حقوق بشر، گفت: انفجار هفتم تیرماه، شهادت شهدای محراب و غیره را ازجمله دستاوردها و جنایات حقوق بشر آمریکایی است.

امام‌جمعه ساری به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: یکی از آسیب‌های اجتماعی نگران‌کننده در جامعه مواد مخدر است و برخی از جنایت‌ها معلول اعتیاد است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور ۶۱ درصدی مردم استان در پای صندوق‌های رأی باشکوه بوده است و امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب به داد دردها و مشکلات جامعه برسد.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه امنیت رأی‌دهندگان در کشورهای دیگر تأمین نشده است، افزود: کسانی که در خارج از کشور در پای صندوق‌های رأی شرکت کردند، جهاد کردند و این افراد به‌صورت سازمان‌یافته توسط منافقان با انواع توهین و تهمت مواجه شدند و مدعیان حقوق بشر مشوق عدم شرکت در انتخابات بودند.

وی همچنین با اشاره به وجود برخی اختلالات در ساعات آغازین رأی‌گیری ادامه داد: دو ساعت تأخیر در برگزاری انتخابات پسندیده نیست و باید تدابیر لازم قبل از انتخابات انجام می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به گلایه‌مندی برخی داوطلبان و کاندیداهای شوراها نسبت به حواشی ایجادشده است، گفت: باید به این مسائل از مسیر قانونی و نظارتی رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز