خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران؛

بانوان برای عملیاتی شدن برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب مطالبه گر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۴۸

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امید است برنامه‌های آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور منتخب مردم، در حوزه زنان و خانواده با مطالبه گری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه اجرایی و عملیاتی شود.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سومین نمایشگاه آثار تصویرسازی بانوان خانه تصویرگری حوزه هنری استان مازندران تحت عنوان «تی تی مونا» امروز سه‌شنبه با حضور سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، مهدی معصومی رئیس حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران گشایش یافت.

سمیه قاسمی طوسی در حاشیه این افتتاحیه و نشست با بانوان هنرمند استان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: امید است به برکت امام رضا (ع) که در همه حال چه حضوری و چه از قاب تلویزیون دل‌ها را روانه مشهدالرضا می‌کنیم تا گره از مشکلاتمان رفع شود، مسائل و مشکلات جامعه اسلامی و به‌ویژه زنان نیز به برکت عظمت این خاندان مرتفع شود.

وی ضمن تحسین حوزه هنری مازندران برای برپایی نمایشگاه تصویرگری با محوریت آداب‌ورسوم و پوشش بانوان و دختران مازندرانی، گفت: اولین همکاری ما با حوزه هنری استان به زمستان سال گذشته برمی‌گردد و این نهاد انقلابی بابت برنامه «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» پای‌کار آمدند و برای اولین بار برای 21 زن شهیده و 43 بانوی جانباز مراسم یادبودی برگزار کردیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حرمت‌گذاری حوزه هنری مازندران در برگزاری مراسم معنوی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» شایسته تقدیر است.

قاسمی طوسی در ادامه سخنانش به جایگاه زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: به هنرمند به‌ویژه هنرمندان بانو باید ارزش داده بشود.

وی بیان کرد: همه‌ی ما به‌گونه‌ای سعی می‌کنیم سبک زندگی خود را طوری مدیریت کنیم که آنچه خداوند به ودیعه نمایش قرار داده را به‌درستی مراقبت کنیم و اما برای اینکه حال دلمان خوب شود باید مهارت‌آموزی در حوزه هنر موردتوجه قرار گیرد و در کنار اینکه حال خود را خوب می‌کنیم به دیگران نیز انرژی مثبت دهیم.

قاسمی طوسی خرید آثار هنری هنرمندان بومی را یکی از اقدامات در جهت حمایت از هنرمندان و ایجاد درآمد پایدار برای این هنرمندان دانست و گفت: خرید آثار هنری در قانون هم مورد تأکید قرار گرفت، باید راهی برای گنجاندن آثار هنرمندان در سبد فرهنگی و تجاری استان پیدا کرد. تحقق این مهم نیازمند تعامل بین بخشی است.

وی خطاب به هنرمندان تأکید کرد: فقط یادگیری مهارت کافی نیست بلکه باید در مسیری قرار گیرد تا متناسب با نیاز و ذائقه جامعه باشد.

قاسمی طوسی ضمن قدردانی از هنرمندان برای حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، گفت: برای رئیس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امید است برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در حوزه زنان و خانواده با مطالبه گری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: باور ما این است مردم مازندران لیاقت زندگی و رفاه بهتری رادارند چراکه در همه عرصه‌های نظام با خلوص نیت و نثار جان خود و فرزندانشان از آرمان‌های نظام دفاع کردند و خوش درخشیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز