خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلا:

سپاه کربلا برای صیانت از آرای مردم پای‌کار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۱۰

سردار مسلمی گفت: سپاه با تمام توان برای حفظ امنیت انتخابات و صندوق‌های رأی که امانت مردم محسوب می‌شود پای‌کار است و ان شاء الله مردم عزیز ایران به‌ویژه مازندران با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را دررسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار سیاوش مسلمی امروز جمعه پس از سرکشی از حوزه‌های انتخابیه شهرستان ساری ضمن حضور در مسجد شکوهی ساری برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگویی، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: این حضور الهی و اجتماعی مردم برای پشتیبانی از عزت و استقلال ایران بی‌نظیر است.

وی حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را حافظ خون شهدا و دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: امروز مردم ثابت کردند که با حضور گسترده خود در انتخابات مثل ادوار گذشته، راه خود را برای پشتیبانی از انقلاب انتخاب کردند که این راه ضامن عزت و استقلال کشور است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه گفت: مردم مازندران با حضور به‌موقع در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که خط قرمزشان ولایت و امام امت است.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از حضور در ساعات اولیه مردم در شعبه‌های اخذ رأی، افزود: اقدام به‌موقع و به هنگام مردم شهیدپرور مازندران نشان‌دهنده بصیرت و شناخت درست جبهه دوست و دشمن است.

سردار مسلمی در ادامه با تأکید بر اینکه انتخابات در مازندران با امنیت در حال برگزاری است، گفت: سپاه با تمام توان برای حفظ امنیت انتخابات و صندوق‌های رأی که امانت مردم محسوب می‌شود پای‌کار آمده است و ان شاء الله مردم عزیز و شریف سراسر ایران به‌ویژه مردم مازندران با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر دشمن را دررسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارند.

وی بابیان اینکه مردم دیار علویان در همه ادوار گذشته حضور حداکثری و پرشوری در انتخابات داشتند، بیان کرد: مازندران استان مهمی در تعیین سرنوشت کشور است.

سردار مسلمی حضور حداکثری را پشتوانه محکمی برای خود ملت دانست و خاطرنشان کرد: ان شاء الله خدای متعال به همه قدم‌هایی که برای نظام برداشته می‌شود، برکت می‌دهد و با انتخاب درست، مشکلات کشور هم رفع خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رأی در مازندران در حال برگزاری است و حدود ۵۷ هزار نفر هم به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اخذ رأی از مردم را در این شعب بر عهده‌دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز